Известие

Collapse
No announcement yet.

Откачена ламбда или симулатор на 155-ца?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Откачена ламбда или симулатор на 155-ца?

    Понеже ламбда контрола ми неработи вече, си оставам с най обикновенна метанова уредба. Кое е по добре според вас колеги? Да откача буксата на ламбда сондата само, или да търся допълнително още да слагам и ламбда симулатор. Чувал съм, че има симулатори с врътка, на които сигнала може да се настройва по желание. Тоест да се увеличава или намалява напрежението, като по този начин се влияе на ЕКУто да обеднява или обогатява сместа. В същото време тука някъде в форума, колега(дали не беше Роби?) беше писал, че 155ци с обикновенна газ, си могат без ламбда сигнал и не се шашкат. Та преди да съм се вкарал в ново приключение, ще ви помоля колеги да споделите опит или мнения.

  • #2
    Колега, инжекциона ти е достатъчно тъп, та да не помни нищо!
    А сондата не е зле да я откачиш, ако работи само на газ, за да не започне да създава проблеми, като се понацепи керамиката и!
    карай я така и не се бой!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      Карам с обикновенна газова уредба пропан-бутан вече 45хил км. Мноооооого отдавна съм откачил кабелите на сондата...Таа това сонда яде ли се, пие ли се?!?!
      Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
      exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
      ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
      ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
      by RUBIG service

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
        Карам с обикновенна газова уредба пропан-бутан вече 45хил км. Мноооооого отдавна съм откачил кабелите на сондата...Таа това сонда яде ли се, пие ли се?!?!
        +1
        И аз съм без ламбда, колата си работи перфектно на газ незнам при метана как е но щом е обикновена уредбата принципа е същия и не ти пречи че е без
        А на бензин само над 5000 об/мин - там също няма значение с или без ламбда
        Video meliora proboque deteriora sequor.

        Comment


        • #5
          когато бях откачил кабелите на моята ламбда сонда ми светеше лампата на инжектора.
          ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


          Renault Megane II Grand Tour-2004г

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
            когато бях откачил кабелите на моята ламбда сонда ми светеше лампата на инжектора.
            Е твойта е непълнолетна още и затова не знае кога да свети и кога не
            Video meliora proboque deteriora sequor.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
              когато бях откачил кабелите на моята ламбда сонда ми светеше лампата на инжектора.
              така са нашите - и при мен е така! Нашия мотроник е малко по-чувствителен на липсващи датчици


              Даването на газ, води до пристрастяване!
              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
              Volvo V50 2.0D by RuBig

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                така са нашите - и при мен е така! Нашия мотроник е малко по-чувствителен на липсващи датчици
                Че какви са ви мотрониците, да не минети-мангали?
                Alfa 155 2.0TS 8V '93
                sigpic
                VW LADAVAGEN '81
                CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
                  Че какви са ви мотрониците, да не минети-мангали?
                  щом е мотроник е бош бе!


                  Даването на газ, води до пристрастяване!
                  Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                  Volvo V50 2.0D by RuBig

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                    щом е мотроник е бош бе!
                    Добре де и искаш да кажеш, че твоя и моя са различни?
                    Alfa 155 2.0TS 8V '93
                    sigpic
                    VW LADAVAGEN '81
                    CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
                      Добре де и искаш да кажеш, че твоя и моя са различни?
                      Моя и на Румбата 77 - на вид и на номер са много различни.
                      ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                      Renault Megane II Grand Tour-2004г

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
                        Моя и на Румбата 77 - на вид и на номер са много различни.
                        И как разбара? Аз лично моя никога не съм го виждал.
                        Сещам се , че май е зад жабката или някъде под нея -еба ли го...
                        Alfa 155 2.0TS 8V '93
                        sigpic
                        VW LADAVAGEN '81
                        CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
                          И как разбара? Аз лично моя никога не съм го виждал.
                          Сещам се , че май е зад жабката или някъде под нея -еба ли го...
                          Ми може би го видях,пипнах даже го и отворих да видя вътре какво има.
                          ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                          Renault Megane II Grand Tour-2004г

                          Comment


                          • #14
                            По-различни са. По-дъртите бабички като моята примерно и тези от МайСпорта и 16в са си различни. По-новите са по-модерни, имобилайзери вградени, еирбези и още куп светещи индикации и т.н, които ги няма в старите версии...

                            Това е и причината на по-новите баби да светва лампа на таблото.
                            Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                            exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                            ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                            ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                            by RUBIG service

                            Comment


                            • #15
                              Колеги благодаря за мненията!
                              Моята баба (Тwin Spark 1.7, 93Г.) даже няма лампа на таблото. На мястото на много от ламбите, просто има някакво много яко тиксо. Освен това като съм разкачвал еку-то, с изненада открих, че половината пластини на куплонга, ги няма също. Явно тоя мотроник има много разновидности, но незнам дали е само в начина на свързване, или самите еку-та са различни през годините. Най ме беше яд, че пин номер 8(за бързата диагностика), не беше свързан също.

                              При мен от известно време има аномалии. На студено колата пали на бензин от раз, но като поработи и позагрее, почва да ми пали трудно(с повече вартене на стартера) и като запали първоначално неработи както трябва. При рязко подаване на газ и пускане, неможе да се укроти ами направо гасне. И това само първите един два километра, после като поработи се оправя, до следващото палене. На газ колата си върви и пали от раз във всякакви условия.Та затова си мислех, че сондата ми сбърква еку-то като карам на газ, и после на бензин се обучава наново, и се надявах като и ръгна един симулатор да се оправи. Явно проблема ми е в нещо друго. Може би термодатчик или дебитомер.

                              Comment

                              Working...
                              X